Rabu, 24 Julai 2013

The Malaysian Insider :: Opinion


Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Sumber Asal Berita :-

The Malaysian Insider :: Opinion


“Khalid hutang satu Kopi O dengan saya”

Posted: 23 Jul 2013 03:37 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]"Tan Sri Khalid berhutang secawan kopi O dengan saya," kata Subky Latif kepada saya ketika menjadi wartawan Harakah lima tahun lalu. Ketika itu, Khalid baru beberapa bulan menjadi Menteri Besar Selangor. Beliau mahu berjumpa dengan MB Selangor itu, minum kopi, sambil sembang tentang kenangan lama mereka bersama. Namun sehingga kini hasrat itu...
    


“Khalid hutang satu Kopi O dengan saya”

Posted: 23 Jul 2013 03:37 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]"Tan Sri Khalid berhutang secawan kopi O dengan saya," kata Subky Latif kepada saya ketika menjadi wartawan Harakah lima tahun lalu. Ketika itu, Khalid baru beberapa bulan menjadi Menteri Besar Selangor. Beliau mahu berjumpa dengan MB Selangor itu, minum kopi, sambil sembang tentang kenangan lama mereka bersama. Namun sehingga kini hasrat itu...
    
Kredit: http://www.themalaysianinsider.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Malaysia Insider Online

Copyright 2010 All Rights Reserved